Wycieczka do Machu Picchu

Polskie biuro podróży w Ameryce Południowej.

Wycieczka do Machu Picchu. 2 dni.

Opis:

Istnieje wiele sposobów dotarcia do słynnych ruin Machu Picchu. Proponujemy rozwiązanie optymalne ze względu na czas dojazdu oraz jego koszt. Opcja przejazdu autobusem + trekking w jedną stronę oraz powrót wygodnym pociągiem pozwoli mocno zminimalizować koszty wycieczki oraz zaoszczędzić siły, byś mógł poznać ruiny Machu Pichu ze spokojem oraz radością.

Zapraszam do zapoznania się z programem

Dzień 1.

Wcześnie rano wyjazd z Cuzco do przystanku „Hidroelectrica” w okolicy miasteczka Santa Teresa (przejazd ok 7 godzin). Następnie ruszamy na trekking (ok 3-4godziny marszu) wzdłuż rzeki Urubamba do miasteczka Aguas Calientes. Po drodze będziemy podziwiali tropikalną przyrodę oraz zrobimy postój w ogrodzie z orchideami oraz zobaczymy wodospad Mandor.

Dzień 2.

Rano ruszamy na zwiedzanie ruin Machu Picchu. Zwiedzimy cały kompleks ruin z przewodnikiem, dowiemy się czym było Machu Picchu oraz poznamy charakterystykę poszczególnych obiektów. Po podstawowym zwiedzaniu istnieje możliwość wejścia na pobliskie szczyty Wayna Picchu (ok 1h marszu pod górę) lub na szczyt Machu Picchu (od 1,5-2h marszu pod górę).

Uwaga! Wejście na szczyt Machu Picchu lub Huayna Picchu wiążę się z dopłatą dodatkową o wysokości 15$. Bez dopłaty można wybrać się na pieszą wycieczkę na Bramę Słońca (ok. 45 min marszu) i/lub Most Inkaski (ok. 20 min marszu).

Popołudniu powrót pociągiem do miasteczka Ollantaytambo (ok 1,5 h jazdy). Następnie przejazd busem do Cuzco do którego dojedziemy późnym wieczorem.

Pogoda

Kiedy najlepiej jechać do Peru?

Informacje praktyczne

Cena:

zależna od ilości osób oraz terminu

Pilot wycieczki podczas wyprawy do Peru:

Nazywam się Paweł Wilk. Będę miał przyjemność zorganizować oraz poprowadzić twoją wymarzoną wyprawę do Peru!

Ukończyłem Wydział Nauk Społecznych we Wrocławiu i do Ameryki Południowej wyjechałem po raz pierwszy już w 2012 roku (Brazylia). W 2014 roku uczestniczyłem w półrocznym wolontariacie w Boliwii (pracowałem jako asystent wychowawców w zakładzie karnym dla młodych mężczyzn w La Paz).

W Peru bywałem wielokrotnie jednak od połowy 2017 przebywam tu na stałe i pracuje jako pilot wycieczek w Peru, Boliwii oraz Chile.

Jestem autorem książki podróżniczej „Boliwia- narzeczona, więzienie i cudze wesele” dostępnej w większości polskich księgarni od lipca 2018 roku.

Dlaczego warto jechać z nami?

Podczas wyprawy po Peru zrobię wszystko co w mojej mocy aby zrealizować cały założony program, jednak uważam, że równie ważne jest być poznał kulturę tego pięknego kraju oraz życie ich mieszkańców. Dlatego podczas prowadzenia wyprawy postaram się byś mógł:

Spróbować różnych lokalnych przysmaków. Posmakować lokalna kuchnię oraz poznać miejscowe produkty.
Uczestniczyć w lokalnych wydarzeniach kulturalnych (będę na bieżąco sprawdzał koncerty, festiwale oraz inne ciekawe wydarzenia w okolicy).

Poznać codzienne życie Peruwiańczyków, porozmawiać o ich radościach i wyzwaniach!
Wrócić do domu wypoczęty i wzbogacony o wiele nowych doświadczeń.

logo_white

Organizujemy  wyprawy do Peru podczas, których poznasz kulturę tego pięknego kraju, a także odwiedzisz wszystkie najciekawsze miejsca, które na zawsze zapadną w Twojej pamięci.

Podróże to nasza wielka pasja i dlatego zawsze z przyjemnością opowiadamy Wam o Peru!

E-mail:
feelperutravel.info@gmail.com

WhatsApp:

Adres – oddział w Polsce:
Szwedzka 43, 54-401 Wrocław